logo.svg
Pregled
Ovo su najčešća pitanja

Ažurirano 2/2/2024

Šta je ACX?

Adriatic Crypto Exchange (ACX) predstavlja ultimativnu i inovativnu kripto platformu koja omogućava lako, sigurno i pouzdano trgovanje kriptovalutama.
ACX je online servis koji Vam nudi usluge kripto mjenjačnice i nalazi se na web stranici www.acx.ba.

Da li je naša platforma sigurna?

Adria Technology d.o.o. (ACX) je registrovan kod Komisije za hartije od vrijednosti Republike Srpske kao pružalac usluga povezanih sa virtuelnim valutama. Platforma ACX pruža visok nivo sigurnosti te ulaže velike napore da zaštiti korisničke podatke i imovinu od potencijalnih rizika, koristi najnovije tehnologije i bezbjednosne procedure kako bi osigurala privatnost i zaštitu svojih korisnika.

Kako se čuvaju lični podaci?

Svi prikupljeni lični podaci će biti pohranjeni na adekvatan način i pristup tim podacima će biti ograničen samo ovlaštenim osobama koje su u obavezi čuvati povjerljivost. Društvo će primijeniti odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere kako bi spriječilo neovlašteni pristup, gubitak, krađu ili oštećenje podataka. Lični podaci će biti zadržani samo onoliko dugo koliko je potrebno za postizanje svrhe za koju su prikupljeni, osim ako važeći propisi zahtijevaju duži period zadržavanja.

Da li se pravna lica mogu registrovati?

Pravna lica se mogu registrovani na ACX platformu te vršiti sve aktivnosti kao i fizička lica. Sve potrebne informacije u vezi dokumentacije za registrovanje pravnog lica možete pronaći na web stranici acx.ba, a ukoliko imate dodatnih pitanja možete nam se obratiti putem email adrese [email protected].

Kako otvoriti korisnički račun?

Registracija na ACX platformu moguća je putem web ili mobilne aplikacije. Izaberete opciju registracija, te unesete Vaš email i lozinku. Na email ćete dobiti kod koji je potreban za verifikaciju email adrese, a zatim ćete unijeti broj mobilnog telefona i na isti način ćete putem SMS-a dobiti kod za verifikaciju broja mobilnog telefona. Na Vašem nalogu u opciji “Podešavanja > Provjera identiteta” možete da priložite potrebne dokumente koji će biti verifikovani u roku od par minuta. Nakon toga postajete verifikovani korisnik te možete koristiti sve usluge ACX mjenjačnice.

Kako zaštiti korisnički račun?

Prilikom registracije na našu platformu, preporučujemo aktivaciju dvostruke autentifikacije (2FA) na Vašem nalogu. Ova dodatna sigurnosna mjera pruža znatnu zaštitu od neautorizovanog pristupa, posebno u situacijama gdje su korisničke lozinke kompromitovane. 2FA značajno poboljšava sigurnost korisničkog računa, čime se efikasno štite sredstva od potencijalnih napada. Važno je napomenuti da se aplikacija za autentifikaciju, koju koristi 2FA, ne oslanja na SIM karticu ili mobilne mreže korisnika, tako pružajući dodatnu sigurnost. Ova mjera nije samo preporuka za sigurnost Vašeg računa, već i važan korak prema zaštiti Vaših sredstava.

Zašto verifikovati korisnički račun?

Za pristup našoj platformi neophodna je verifikacija korisnika putem SumSub partnerske kompanije, kako bismo osigurali integritet i bezbjednost istih. Ova mjera nam omogućava poslovanje sa znatno smanjenim rizikom od prevara te je verifikacija ključna kako bismo stvorili sigurno okruženje za poslovanje i korištenje naše platforme.

##Šta je 2FA? 2FA (dvofaktorska autentifikacija) predstavlja dodatni nivo zaštite korisničkog naloga u online svijetu gdje je bezbjednost najvažnija. ACX koristi aplikacije za autentifikaciju, dostupne na Apple i Google Play Store-u. Koristeći softverski generisane, vremenski ograničene, jednokratne šifre, osigurava se bezbjednost korisničkog računa. Neke od popularnih 2FA aplikacija uključuju Google Authenticator, Microsoft Authenticator itd.

Kako omogućiti 2FA?

U podešavanjima sigurnosti na svom ACX računu pronađite opciju za aktivaciju 2FA. Na ekranu će se pojaviti QR kod. Koristite Vašu 2FA aplikaciju za skeniranje ili kopiranje koda i povežite Vaš račun sa 2FA aplikacijom. Nakon povezivanja, aplikacija će generisati jednokratne kodove. Pri prijavi na svoj račun, unesite trenutni kod koji se prikazuje u aplikaciji. Ovi kodovi mijenjaju se svakih nekoliko sekundi, pružajući dodatni sigurnosni sloj uz lozinku. Korišćenje 2FA aplikacije pruža efikasan i siguran način zaštite Vašeg računa, s obzirom da je potrebno posjedovati i uređaj na kojem je instalirana aplikacija kako bi se uspješno prijavili. Važno je sačuvati kopiju backup koda, jer može biti ključna ukoliko izgubite pristup 2FA aplikaciji.

Kako verifikovati broj telefona?

Prilikom Vaše verifikacije, potrebno je da u traženo polje unesete broj telefona, a nakon toga ćete putem SMS poruke dobiti kod za verifikaciju koji treba da unesete u ACX aplikaciju.

Zašto je klijent u obavezi da verifikuje transakcioni račun?

Klijent prilikom isplate novca sa ACX platforme prilaže Potvrdu o posjedovanju transakcionog računa i Potvrdu o prebivalištu. Ove mjere doprinose sigurnosti transakcije i preduzete su u cilju sprečavanja pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti.

Koje valute možete prodati i kupiti na ACX platformi?

Na ACX platformi imate mogućnost kupovine i prodaje sljedećih kriptovaluta: Bitcoin, Bitcoin Cash, Cardano, Dogecoin, Ethereum, Ethereum Classic, Litecoin, Ripple, Tether, Solana, Polkadot, Polygon, Shiba Inu, Tron i Cosmos.

Kolika je provizija na ACX platformi?

Provizija iznosi 1.5% za zamjenu iz BAM-a u kriptovalutu, kao i za zamjenu jedne kriptovalute u drugu kriptovalutu unutar naše platforme. Isti procenat provizije u iznosu od 1.5% se obračunava i prilikom zamjene kriptovaluta u BAM. Napomena: Za transakcije do 10.000 KM provizija iznosi 1.5%, dok za transakcije preko 10.000 KM provizija iznosi 2.5%.

Kako obračunavamo kupoprodajni kurs?

Cijene na našoj platformi odražavaju standardni indeks prosječnog svjetskog tržišta. Drugim riječima, informacije o cijenama pojedine valute formiraju se na osnovu trenutnih kurseva na globalnom tržištu.

Kako uplatiti BAM na korisnički račun?

Nakon uspješne verifikacije Vašeg računa, dobićete mogućnost da prenesete sredstva na svoj BAM novčanik. Pristupite opciji "Primi > Fiat > Kovertibilna Marka" i pratite uputstva za popunjavanje naloga za uplatu. Molimo Vas da nalog popunite po datim instrukcijama, uz obavezno unošenje Vašeg imena i prezimena i svrhe uplate. Važno je napomenuti da uplata mora biti izvršena sa Vašeg tekućeg računa. Za dodatne informacije ili eventualna pitanja, kontaktirajte nas putem email adrese [email protected].

Koja je minimalna uplata na Vaš BAM novčanik?

Minimalna uplata na Vaš BAM novčanik iznosi 50.00 BAM. Sve uplate na Vaš BAM novčanik koje budu manje od navedene minimalne uplate će biti vraćene na Vaš transakcioni račun uz umanjenje za transakcione troškove u iznosu od 10.00 BAM.

Koliko je vremena potrebno da poslana sredstva budu dostupna na Vašem transakcionom računu?

Vrijeme potrebno da sredstva budu dostupna na Vašem transakcionom računu zavisi od vremena isplate i specifičnosti Vaše banke. Uobičajeno je da svi transferi izvršeni do 13 sati tokom radnih dana stignu na Vaš račun istog dana ili najkasnije narednog radnog dana. Ako je nalog za isplatu podnesen nakon 13 sati, obično se sredstva isplaćuju narednog radnog dana. Ova praksa je u skladu s uobičajenim bankarskim procedurama, pružajući Vam jasno razumijevanje očekivanog vremena za dostupnost sredstava na Vašem računu.

Kako kupiti kriptovaulte?

Kupovinu kriptovaluta moguće je izvršiti tek ukoliko ste izvršili uplatu na Vaš BAM novčanik. Kliknete na opciju “Kupi”, a nakon toga izaberite BAM valutu, te unesite iznos koji želite da zamijenite, a zatim izaberite željenu kriptovalutu. Biće Vam prikazan trenutni kurs po kom će Vam biti izvršena zamjena i tom prilikom istu potvrđujete.

Kako primiti kriptovaulte?

Ukoliko želite da primite kriptovalutu, potrebno je da kliknete na opciju “Primi” te izaberete valutu koji želite da primite, a nakon toga kopirate adresu Vašeg kripto novčanika. Posebnu pažnju obratite putem koje mreže ćete primiti kriptovalutu, jer adresa svakog Vašeg novčanika je kreirana na određenoj mreži i samo putem te mreže možete primiti sredstva sa druge adrese. U slučaju primanja kriptovalute sa pogrešne mreže postoji mogućnost da izgubite Vaša sredstva.

Kako zamijeniti jednu kriptovalutu u drugu?

Ukoliko želite da izvršite zamjenu kriptovaluta, kliknite na opciju “Zamjena”, a nakon toga izaberite valutu iz koje mijenjate te unesite željeni iznos koji želite da zamijenite, zatim izaberite kriptovalutu u koju mijenjate. Prikazaće Vam se trenutni kurs po kom će Vam biti izvršena zamjena i te istu potvrđujete.

Kako isplatiti novac sa BAM novčanika?

Za isplatu novca sa Vašeg BAM novčanika izaberite opciju "Pošalji > Fiat > Konvertibilna Marka" i dobićete instrukcije kako kreirati nalog za isplatu. Obavezno obratite pažnju na polje "Referenca". Nakon toga izaberite opciju "Pošaljite zahtjev", popunite sva polja (email adresa, ime, prezime, naziv banke, broj transakcionog računa, iznos novca koji želite isplatiti), a u polje "Neophodne potvrde" navedite referencu koju ste dobili u instrukcijama, Potvrdu o posjedovanju transakcionog računa i Potvrdu o prebivalištu te potvrdite zahtjev.

Kako obrisati Vaš korisnički račun?

Da biste obrisali korisnički račun, treba da pošaljete email na adresu [email protected] koristeći email adresu povezanu s Vašim nalogom. U email-u navedite broj svog ACX računa, koji možete pronaći “Postavke > Upravljajte profilom > Klijent #”.

Važno je napomenuti da ukoliko odlučite izbrisati svoj račun, svi API ključevi i aktivne sesije će biti onemogućene, a istorija aktivnosti neće biti dostupna. Preporučujemo Vam da prethodno ispraznite svoj račun kako biste izbjegli gubitak sredstava jer u suprotnom Vam ne možemo pružiti povrat istih.